En dag på stan med Irma

|    Jeans & Tröja - Cheap Monday    |    Halsband & Jacka - H&M    |
 
Idag har jag och Irma varit i stan. Fy satan vad hemskt det var... Sjukt mycket folk och alla var så jävla sura inklusive jag haha! Jag har lite svårt för människor och trängsel osv, blir lätt på dåligt humör och utvecklar hat mot alla runt omkring mig hehe. Jag har i alla fall shoppat massor, köpte dock mest saker som inte var på rea, visar imorgon! Trots trängseln hade vi endå kul och passade på att äta på Vapiano, jag tog pasta Pomodoro Mozzarella och den måste ni verkligen testa om ni inte ätit den! Den snygga fuskpälsjackan jag hade på mig idag köpte jag på rean igår när jag var med Elsa, ääääälskar den!
 
Nu ska jag och Irma dricka energidricka och kolla på serier! Hörs imorgon! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback