Sista dagen på sommarlovet

Idag på Espresso House
 
Jag har haft en jättebra sista dag på mitt sommarlov! Först var jag med Joanna i stan, fikade och shoppade lite. Jag gjorde lite nödvändiga fynd på Ö&B faktiskt haha! Jag visste inte ens att Ö&B fanns i stan så när vi såg det var vi ju tvungna att gå in liksom... Jag köpte ett schampoo och en blondering, ska snart färga min utväxt. Efter att jag varit med Joanna så drog jag till gymmet, stolt över mig själv att jag tog tag i det efter 2 månaders uppehåll! Och jag blev faktiskt ganska chockad över att jag var nästan lika stark och uthållig som jag var innan sommaren, även fast jag inte tränat på 2 månader(?). Jag trodde allt jag tränat upp skulle vara borta och att jag skulle få börja om från ruta 1 igen, men icke sa nicke! När jag kom hem från gymmet så ringde Elsa mig och lite spontant drog vi till Gröna Lund och träffade lite vänner. Nu ska jag sova för imorgon är det skola, PUSS ♡


Låter som en bra dag :)
Om man en gång fått muskler eller kondition så kan den försämras under uppehållet men den går fort att träna upp igen om man en gång haft den ;)

Lycka till i skolan!

2013-08-20 // 11:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback