Min katt är modell

Min katt poserar :') *modell*
 
Hej vänner! Har ni haft en bra dag? Själv så är jag inget fan av tisdagar... Tisdagar är faktiskt den dagen jag hatar mest av alla. På måndagar är man endå glad och uppladdad efter helgen, men tisdagar är liksom dagen efter måndagen? Och så har man endå väldigt långt kvar till fredagen, usch haha! 
 
Idag har jag varit i skolan och efter skolan gymmade jag med Emma! Jag körde ben och rumpa idag. Det är faktiskt dom musklerna jag tycker är roligast att träna! Nu sitter jag hemma och nojjar över mitt blåa hår som nu är ännu mera blått eftersom jag precis tvättade håret med silverschampoo... Och anledningen till att jag tvättar mitt hår med silverschampoo är att jag vill få bort det gula. Mitt hårproblem måste lösas så fort som möjligt för att jag är stört jävla trött på att använda mössa haha! 


varför dricker du inte?

2013-08-27 // 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback