Lite bekännelser

Freddy, Len, jag, Sebastian och Marc. Fyra tyska killar som jag och Signe lärde känna i Grekland. Bästa resan!
 
 
♡ Jag nojjar över att skriva en bekännelse som jag kanske redan skrivit i ett annat inlägg.
 
Jag älskar att gå och lägga mig sent och gå upp tidigt! Jag vill få så mycket tid som möjligt i vaket tillstånd, sova kan man göra när man är död.
 
♡ Jag har ätit jordgubbar nästan varje dag under sommarlovet! Så känns sorgligt att gå tillbaks till mina frysta hallon...
 
Jag är nykterist tills typ nyår. Jag får göra undantag men mitt mål är att minska på det, alltså försöka att inte göra det alls. Gör det här enbart för min egen skull! Tycker ni jag är tråkig eller duktig? :D
 
♡ Jag är en sucker för tv-serier, jag älskar älskar älskar serier! Bästa tv-serien jag har kollat på är nog Gossip Girl. Jag såg sista avsnittet i söndags!<3
 
Jag är helt beroende av instagram! Det har ni säkert märkt om ni följer mig där hihi.


skrev på fel inlägg, vrf dricker du inte? är det någon historia vrf du inte dricker?

2013-08-27 // 22:33:08

Jag tycker det är bra att du inte dricker!!! Att dricka kan förstöra så mycket, båda i kroppen (vilket alla vet) och i relationer osv... Sen kan man ju förstås få göra små undantag ibland, men att dricka sig full ofta är inte bra! ^^

2013-08-28 // 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback