Första skoldagen / Badat med kläder

|    Tröja - Bondelid    |    Kjol - Hollister    |    Armband - Thomas Sabo    |
 
Idag hade jag första dagen i skolan. Vi hade upprop, fick våra scheman, busskort, tankade på våra matkort osv. Efter skolan drog jag med några i klassen och åt god mat på en vegetarisk restaurang och efter det drog vi till en badbrygga i Årsta. Jag hade inte tänkt bada för hade inte med mig badkläder men eftermiddagen fick en annan vändning och jag blev nerkastad i vattnet med mina kläder + converse på mig haha! Men det roliga var ju att Lukas som kastade i mig också ramlade i med sina kläder, haha bästa! :D
 
Jag hade tid hos läkaren sen för att diskutera min järnbrist och kolla upp min stortå som har "tryckskada". Jag har haft för trånga skor och fått en inflammation i en nerv i stortån så jag har ingen känsel i den, det är verkligen skitobehagligt! Men läkaren sa att det inte finns något att göra åt, förutom att använda bekväma skor... Nu ska jag ut och träffa Signe! ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback