Arg

Nu bloggar jag från mobilen eftersom min data inte fungerar, jag använder mig utav min skoldator men nu i skolstarten så håller skolan på och grejar alldeles för mycket med alla konton och inloggning så min data säger hela tiden att jag har fel lösenord och att kontot är spärrat osv även om det bara var 30min sen jag fixade den!!!! Jag blir så jävla irreterad!!!!

Annars har jag varit i skolan idag, 8 timmar, jättekul. Jag hade mitt livs första fysiklektion, det var intressant. Jag kom hem vid 5 och sen dess har jag hatat livet, varit arg, gjort egen yoghurtglass (den är i frysen nu), hatat livet lite mer och nu ska jag plugga matte eller gå och lägga mig eftersom den här kvällen blev sämst! Förlåt att jag surar, puss<3



Vilken skola går du på? Ni verkar ha väldigt långa dagar och mycket läxor.. Trivs du i skolan?

2013-08-23 // 14:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback