Onsdag

|    Kofta - Odd Molly    |    Linne - Vero Moda    |    Jeans - Zara    |    Stövlar - Hunters    |    Armband - Thomas Sabo    |
 
Hej vänner! Idag är en ganska dålig dag, jag är helt sjukt trött eftersom jag knappt sov någonting inatt! Jag somnade inte på riktigt förän halv 5! Då hade jag redan legat och vridit mej fram och tillbaka i sängen i 5 timmar. Jag brukar faktiskt inte få såna här sömnsvårigheter så jag undrar verkligen vad det här berodde på! Pga. sömnen så mådde jag sjukt dåligt när jag vaknade och blev sen till skolan. Annars har dagen bara rullat på. Idag var första riktiga skoldagen efter lovet. Nu sitter jag hemma men ska snart åka iväg till kyrkan för ledarutbildning! Jag tar med mej en Red Bull, känns väldigt behövligt haha. 


Sååå fint!!!

2013-04-10 // 21:36:58

Haha jag såg nu att man kan göra det! LOL
Fett smart :* <3

2013-04-10 // 21:55:13

Snyggt! var ligger tally weijl, har du köpt dina saker därifrån utomlands? :D

Svar: Jag svarar 2 månader senare haha.. Men ja jag har köpt mina saker därifrån i Italien och på Malta! Det finns ju tyvärr inte i Sverige :(
Erica Ingerstad

2013-06-16 // 17:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback