Vintermys

Jag älskar verkligen vintern! Fast dock bara när det är snö. Så himla fint och mysigt. Jag skulle inte kunna säga att jag längtar till sommarn för jag hatar svensk sommar då det bara regnar och regnar hela tiden. Det bästa med sommaren är helt klart ledigheten och inte vädret. Så nu kan vi istället längta lite till vintern och tills snön kommer. Tänk vad mysigt om man hade en pojkvän och vara ute och ha snöbollskrig och sen gå in och dricka varm choklad, tända ljus, bädda ner sej i massa filtar och så sätta på nån mysig romantisk film! Nu så har jag ju då ingen kille men jag kan mysa med mej själv eller med vänner. Nästan lika bra det. Sen så kommer ju julafton också, och det är ju inte heller helt fel!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback