Perfekt kväll

Ligger i min säng med tända ljus, nybäddade lakan och nyrakade ben! Tog precis en varm dusch och smörjde in hela kroppen med bodybutter. Idag efter skolan har jag vart med Signe ett tag i Globen. Jag köpte en babypulka åt min lillebror. Fatta hur mobbad jag såg ut när jag gick runt med den sen eftersom den varken hade kartong elr påse..! Jag kollade även efter en poncho men hittade ingen jag fastnade för. Sen när jag kom hem visade det sej att min mamma hade en exakt sån poncho jag bloggade om för ett tag sen, fast i brun. Så nu har jag knyckt den! Hemma åt vi middag och sen fixade jag och Signe håret och bestämde kläder till min 11-åriga plastbror som skulle på en klassfest, han blev så stilig! När Signe gått hem så myste jag och mamma med smält choklad som vi doppade frukter i! Hoppas ni haft en bra kväll.   
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback