Lussekatter...

Kvällen har spenderats med pappa och vi har lyssnat på massor av julmusik och bakat lussebullar. Det blev tre plåtar och de var underbart goda. Jag har så enormt mycket julkänslor och har redan haft det ett bra tag så jag kunde inte hålla mej tills det blev december utan kände för att baka nu!
 
Men kommer antagligen behöva baka nya närmare jul. Ska också baka pepparkakor, knäck och göra egen chokladtryffel. Sen hade jag tänkt lägga det i små påsar för att kunna dela ut till uteliggare och tiggare på gatan! Jag är inte snäll egentligen utan det är något med julen som framkallar typ.. "snällkänslor"?? Det känns i alla fall väldigt onormalt och främmande!
 
Först mina lussebullar och sen min lussekatt Zira!


jättefin blogg och du är jättefin också :)

Svar: åh tack du också! :)
Erica Ingerstad

2012-11-27 // 22:12:45

Åh visst är det bara dö läckert!!! :D det är sjukt snyggt ett köp jag aldrig kommer ångra!! och tusen tack!

2012-11-27 // 22:46:28

Vad fint av dig! :)

Sv: Jag bor i södermanland och det har snöat galet mycket sen igår kväll!! :)
Tack så mycket, desamma! Vad gör du?

Svar: Nu har jag sett snön haha! Måste trott att det va regn... Jag kollar på bonde söker fru hehe, dudå? :)
Erica Ingerstad

2012-11-28 // 09:39:49

Sv: Jag kollat på tv och tar de lungt.. :)

2012-11-28 // 20:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback