Helgen

| Jacka - Zara | Jeans - Nelly | Blus - Odd Molly | Skor - Primeboots |
 
I fredags var jag i skolan och sen åkte jag hem och åt tacos med Signe och min mamma och låtsaspappa. Efter det mötte jag upp Tove och så åkte vi till en fest i Nacka. Det var en lokalfest mitt ute i skogen och det var typ en tvättstuga (haha?). Festen var bara skitkonstig över huvud taget men jag hade skitkul. Gratis fylla för mej, woop woop, för hade inte med mej någon dricka utan snodde därifrån...!
 
I lördags var jag i stan med Signe och shoppade lite. På kvällen åkte jag hem till en kompis för att fira mina två kompisar som fyllt år. Det blev tacos igen. Min absoluta favoriträtt! Det var så otroligt mysigt. Vi satt och snackade tjejsnack hela kvällen och jag var hemma runt 2.
 
Idag har jag badat min lillebror. Han är så söt! Sen har jag varit på gymmet. Var först på ett spinningpass och sen ett corepass. Efter det körde jag rumpa och lår på maskiner och stretchade länge. OCH JAG KOM NER I SPAGAT PÅ BÅDA SIDOR! Alltså med både höger och vänster ben fram! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback