Bekännelser

 
 Jag tycker hundar är äckliga... Catwoman for life!
 
 Jag gillar inte päron och äpplen. Mår illa om jag äter det.
 
 Jag slår alltid en massa på min kudde innan jag ska sova, så att den ska bli så platt som möjligt!
 
 Jag har ingen aning om vad tapas är som typ ALLA äter nu för tiden. Jag har till och med googlat på bilder men fattar fortfarande inte vad det är... Vafan är det?!
 
 Känner mej som största orren varje gång jag postar en poledancebild på instagram...
 
 Känner stor press på mej att vara så smart som möjligt. Alla i min klass är så smarta så jag får känna mej korkad flera gånger om dagen...


tapas är typ flera små rätter så det kan va typ vad som helst :)

2012-11-29 // 15:18:04

sv: ja det är supermysigt! :) tack detsamma fina du!

2012-11-29 // 16:43:06

Nu har jag veckansblogg på min blogg! Va gärna med :)http://teenliv.blogg.se/2012/november/veckansblogg.html#comment

2012-11-29 // 18:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback