Jullovsmorgon

 
Är det bara jag som känner att skolstressen är över och att vi nu kan andas ut på riktigt? Otroligt skön känsla! Jag ska dra och gymma nu, hurtig som jag är. En bra start på jullovet=ett bra jullov. Jag ska verkligen göra det bästa utav lovet. Tänk er nyår, att ni är på en riktigt jävla fet fest, typ project x, med alla era vänner. Något i den stilen ska jag försöka hitta på på nyår hihi! Jag ska också träna en massa. Sats har gratis provträning sista veckan innan nyår, så då kan jag ta med kompisar som kan träna med mej! Och så tips till er som inte har gymkort om ni vill träna gratis i en vecka!


Nej du är inte ensam, bästa känslan i världen!

Åh tack :) jag redigerade den på pixlr.com/express/. Valde först en blåaktig effekt sen gick jag till Overlay och tog en effekt från "Chem burn" :) puss

2012-12-22 // 12:11:45

Hej.
Har en tävling på min blogg där du har chansen att vinan ett presentkort på 200:- hos miinto.se. Ett enkelt ''Jag är med'' räcker för att delta!
Tävlingen avslutas ikväll, så passa på att delta nu! http://hannabieberandersson.blogg.se/2012/december/tavling-vinn-pressent-kort-hos-miintose.html#comment
- Ursäkta om du inte gillar såna här kommentarer.

2012-12-22 // 15:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback