En vecka kvar till jul

Nu är jag äntligen klar med min önskelista. Till och från då jag ändrar mej och lägger till saker ca hela tiden! Men det här är lite av det jag vill ha, *host* kommer att få.
 
Det ända som faktiskt är kul med själva julafton är ju faktiskt presenterna. Hela långa dagen är helt uttråkande. Jag brukar börja julaftonen med att sova länge, kolla tvserier, ringa vänner och fråga om de kan ses (vilket de såklart inte kan så jag slutar upp ensam ändå). Sen vid kl 3 kollar familjen på kalle anka och senare äter vi lite julmiddag, öppnar klapparna, kollar något på tv  och sen går vi och lägger oss. Det händer alldeles för lite för min smak vilket gör att de flesta minnena från mina jular har varit dåliga. Vi firar ensamma för varken min mamma eller pappa har bra kontakt med sin släkt... Släktdrama.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback