En vecka kvar att leva

 
Är ni lika rädda som jag för den 21 december? Jag tror inte riktigt på det, men jag vill tro på det! Jag vill ha den spänningen. Jag vet inte vilken tid på dygnet det ska ske. Men jag ska i alla fall ladda upp med massa godis och massa vänner runtomkring mej som skydd. Tänk om jorden faktiskt går under? Man borde passa på att göra något vågat innan, något som man annars aldrig skulle göra, bara för sakens skull. För om jorden inte går under sen, så kommer man ju kunna fortsätta leva med massa galna och roliga minnen!


Sv: haha jaa, ibland tycker jag om skolan ändå haha ;)

Och btw, det där var en riktigt bra idé, att umgås med vänner och sen göra något vågat, man skulle ångra att man inte har gjort! Detta ska jag planera in! :)

2012-12-19 // 16:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback