En fucking pole!

I år fick jag en av tidernas kanske bästa julklapp. Det kan vara den bästa presenten jag någonsin fått. Jag är så jävla lycklig nu. Jag fick en pole! En otroligt efterlängtat pole. Hade mer sett det som en dröm innan att ha en egen pole. Men drömmar går i uppfyllelse på julafton. Nu har jag en egen pole i mitt rum som jag ska försöka träna så ofta som möjligt på. Dock är det liiiite trångt, men jag kommer få det att fungera.

Anledningen till att jag inte bloggat är för att jag är hos min mormor och morfar på landet och de har inget internet.



Sjukt cool julklapp! :D
Man blir väldigt fit med en pole!

Det är toppen med mig!
kram

2012-12-25 // 23:52:38

Sjukt cool julklapp! :D
Man blir väldigt fit med en pole!

Det är toppen med mig!
kram

2012-12-25 // 23:52:39

OMFG DU HAR VELAT HA DEN SÅ LÄNGE! GRATTIS BABE!

Svar: TAAAAAAAAAAAACK ÄLSKLING!! Du får komma hit och testa den någon dag :)
Erica Ingerstad

2012-12-26 // 00:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback