2012

♡ Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte på språkresa, fick vänner utomlands, började i en ny klass utan att känna någon bl.a!

♡ Hur har ditt 2012 varit? Bästa året på länge!


♡ Tror du att år 2013 kommer bli bättre?
  Nej, det tror jag tyvärr inte... :(

♡ Blev du kär i år? Ja, två gånger. 

♡ Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 24'de januari då min lillebror föddes, 9'de april då jag åkte till Italien, 4'de juni då skolan hade bal, 20'de juni då jag åkte till Malta, 12'de augusti då jag fick min kattunge och 22'a augusti då jag började gymnasiet!

♡ Vad är din största framgång 2012? Började Natur på Värmdö gymnasium kanske? Är rätt stolt faktiskt hihi.

 

 Bästa köpet?  Bootcut jeans, Hunterstövlar, vita jeans och mina primeboots!

 

♡ Vad spenderade du mest pengar på? Kläder helt klart. Men blev även rätt mycket pengar på alkohol.

♡ Gjorde någonting dig riktigt glad? Att vara på Malta där solen lyste varje dag och komma in i en helt ny vardag där allt var perfekt och alla människorna var underbara.

 Vilka låtar kommer påminna dig om 2012? Never let me go, gör mig hel, nothing really matters, animal gnucci banans, greyhound, heads will roll, dont you worry child, born to die m.m!

 

  Vem har du umgåts med mest? Sofie och Signe kanske.

 

  Bästa minnet från 2012? Språkresan på Malta är oslagbar.

 

♡ Hur många kysste du? Ja ni... Har inte en blekaste aning haha, men många blev det :$ 

 

♡ Har du haft ett förhållande under 2012? Ja i början på året.

 

♡ Är det något du saknat år 2012 och vill ha 2013? Mer sol, kärlek och lycka tack. 

 

♡ Vad önskar du att du gjort mer? Levt i nuet och tagit vara på allt underbart som hände. 

 

♡ Vad önskar du att du gjort mindre?  Ätit onyttigt, varit sjuk och varit ledsen.

 

♡ Favoritprogram på tv? Bonde söker fru haha! Men också Gossip Girl, One tree hill, OC, vänner, how i met your mother m.m men jag följer inte dom från tv'n.

 

♡ Största musikaliska upptäckten? Florence Welch som är så jävla bra!! 

 

 Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En ny säng.

 

♡ Vad gjorde du på din födelsedag? Jag kommer inte ihåg!!!!! 

 

♡ Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Kortare avstånd till en viss person...

 

Vad fick dig att må bra? När jag konfirmerade mej och åkte till Italien så lärde jag mej att acceptera mej själv så jag fick mycket bättre självförtroende!



♡ V
em saknade du?
 En f.d bästavän som jag sårade och hon kunde inte förlåta mej.

 

♡ De bästa nya människorna du träffade? Åhh finns så många! Men det blir nog mina skåningar jag träffade i somras och tjejgänget i nya klassen.

 

♡ Det bästa du har åstadkommit i år? Började träna och har blivit så sjukt mycket starkare. 

 

♡ Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Ta vara på tiden och fånga dagen!



Snor den här om det är lugnt? PUSS GUMSIS!!

2012-12-30 // 21:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback