Grym lördagsnatt på Kapital

 
Lördagskvällen var helt totalgrym. Jag mötte upp bästa tjejerna, Hanna, Lisa och Bea, för att kolla på Champions League finalen på en sportsbar i Madrid. Stämningen på baren var helt galen! Det var så kul att få uppleva det! Mot slutet av matchen grät nästan alla Real-fans, och så gjorde dem första målet när det var 2min kvar och alla inne på baren hoppade runt, skrek och grät av lycka! Jag som inte är så speciellt intresserad av fotboll tyckte det var jättekul att kolla på hur besatta alla andra var, samtidigt blev jag ju insatt i matchen.
 
När Real vann skulle självklart hela staden fira! Förtår ni hur coolt det är att befinna sig i den staden med två av de lagen som möts i CL-finalen. Folket var som galna. 
 
Vi drog i alla fall till favoritklubben Kapital. Glatt överraskade så fick vi gratis inträde samt gratis VIP och kvällen blev grym. Några som jobbade där gav oss hela tiden champagne, tog med oss upp till DJn för att dansa på scenen och skämde bort oss som om vi var kändisar. Jag älskar att vara blond i detta land! Det sjukaste var nog endå att en VIP-ansvarig berättade att senare skulle Ronaldo komma dit och att vi skulle bli presenterade för honom(!!!). Synd att spelarna var försenade från Lissabon så att de aldrig kom till Kapital, de kom till Madrid vid 6 på morgonen.
 
Men det var lätt en av de bästa utekvällarna som jag haft i Madrid!


var har du köpt kjolen ifrån? :)

2014-07-13 // 23:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback