Nothing can take away this feeling

 
Ibland har man det bara för bra och det är just , något ska komma och förstöra. Men trots att min helg kunde ha blivit mycket bättre så kan inget förstöra min känsla inombords.
 
I fredags spenderade vi natten inne i  Madrid och allt var sjukt kul tills någon idiot bestämmer sig för att kasta ett glas från några våningar högre upp, och det där glaset bestämmer sig för att träffa mig rakt i huvudet. Vilken sjuk slump att det blev just JAG och just huvudet, varför inte armen bara...? Så jag har legat hemma denna helg med en liten hjärnskakning. Jag har helt sjukt ont i huvudet och kanske struntar i skolan imorgon för att vila ännu mer.
 
Trots denna tråkiga incident har jag mått så himla bra, inombords. Jag har blivit överröst med kärlek och omtanke från mina fina vänner både här och i Sverige. Det blir bara varmare och varmare och på fredag och jag till Valencia. Jag får inte anstränga mig, varken fysiskt eller hjärnan, så jag kan inte plugga. Därför kan jag inte göra så mycket annat än att tänka postivit på allt roligt som snart kommer hända!


Guud vad härligt du har det! Jag vill också studera utomlands och har några frågor, det skylla vara jättesnällt om du kunde svara på dom (:
1. Åkte du med ett företag? Typ Sts.
2. Hur är din värdfamilj?
3. Hur gjorde du för att åka? Alltså åkte du själv eller med någon, vad är det för skola, är du med i någon slags grupp? Osv :)
Tack så jättemycket :)

2014-03-18 // 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback