03.01.2014

 
Både igår och iförrgår spenderade jag hela dagen med Signe. Det värsta av allt var att vi inte gjorde någonting(!). Vi kollade på filmer och chillade. Imorse vaknade jag upp med Signe och sen åkte jag in till stan för att möta Sara för en fika! Jag fick även med mig en kofta hem men det är en annan historia, hehe. Jag har lite svårt för att bara gå och kolla i butiker för om jag ser något jag vill ha så köper jag oftast det fast än det inte är något jag behöver... Jag har shoppat jättemycket på senaste tiden som jag inte visat i bloggen, men kan göra det någon dag! 
 
Ikväll kommer Lovisa och Ebba hit från Göteborg och ska bo hos mig. Jag ska snart åka in till centralen för att möta upp dem. När de lämnat sina väskor hos mig så ska vi träffa Hanna, Alva och Signe och hitta på något. Jag vill bowla!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback