Winter wanties

Winter wanties
Klicka på bilden för att se vart allt kommer ifrån
 
Jag älskar den här jackan! Den liknar min Tommy Hilfiger jacka, bara att denna är en mycket snyggare verision! Jag älskar att den inte är svart också, för svart kan bli så tråkigt. Så tips till er som letar efter en vinterjacka i år, Tommy Hilfiger har skitsnygga, billigt pris OCH deras pälskragar är av fuskpäls, bra va?!?!
 
Bootsen från Johnny Bulls är ju to die for. Jag har tänkt på att köpa dom jättelänge. Jag har bara inte orkat ta mig ut på stan för att leta efter dom haha. Men jag ska faktiskt köpa dom, fast i brunt, så fort jag orkar gå och shoppa.
 
Nya jeans måste jag typ ha. För det första var det ganska länge sedan jag köpte ett par (host host) och sen har jag gått ner i vikt så mina jeans känns så stora. Måste införskaffas!


Hej! Gick du medvetet ner i vikt? Och kan du inte posta lite veggo mat tips? Jätte bra och fin blogg föresten!

2013-09-25 // 21:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback