Vegan-onsdag & lill-lördag

Veganbuffé på Hermans, helt sjukt god!    |    Mobbad mobilbild på mig men skitsamma
 
Hej vänner! Idag har jag varit i skolan i 8 timmar, våra onsdagar (och torsdagar också för den delen) är så långa och krävande. Vi hade i alla fall en ganska lång lunchrast så vi åkte till Hermans i slussen och åt veganbuffé! Jag älskar verkligen den restaurangen, det är alltid vegetarisk mat, buffé, billigt, och det finns olika rätter att välja på! Jättenajs att vi har matkort där också! Efter skolan drog jag till gymmet, tränade armar idag, superkul! Köpte en celcius att dricka innan också och energin från den sitter fortfarande i, jag är fortfarande väldigt hajp haha! Signe är här just nu och vi sitter och pluggar och äter donuts, jag vill kolla film eller något, "lillördag" idag ju! 


Hej, jag hittade inget annat sätt att kontakta dig på. Är du intresserad av att få en egen .se domän till din blogg? Skicka ett mail så pratar vi mer.

Ha det bra!

//
Marcus

2013-09-05 // 17:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback