Torsdag

Två instagrambilder från dagen
 
Signe sov över hos mig och det är jättetrevligt att ha någon att umgås med på morgonen när man äter frukost och fixar sig till skolan med osv. Jag hade en tidigt lektion och efter den hade jag tydligen 3 jävla timmars håltimme, så irriterande...! Sen slutade jag vid halv 5 och då mötte jag upp Isabelle och vi gymmade. Vi tränade ben idag och mycket med fria vikter, så stört jobbigt. Jag fick gå jättelångsamt när jag skulle hem sen för att mina ben darrade så mycket haha! Men det är ju så det ska vara. Nu sitter jag hemma och pluggar, ska försöka sova tidigt ikväll och ta igen sömnen jag missade igår natt när jag sov med Signe. Puss 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback