Snapple och Kesella

 
Jag var i skolan och hade 3 lektioner, innan jag åkte hem köpte jag med mig en liten lunch med matkortet, Snapple och Kesella! Blandade även i lite frukt i kesellan mums! Idag hade jag tänkt gymma men jag mår inte tillräckligt bra. Nu har jag inte tränat på 2 veckor pga min jävla förkylning som ännu inte är helt över, synd. Nu har jag kommit ifrån träningsrutinerna också... suck! Men ska försöka komma igång igen den här veckan. Idag, restan av eftermiddagen och kvällen har jag en dejt med matteboken. Vi har ett komplicerat förhållande. Han är väldigt krävande, tar all min tid, och ibland är han en douchbag och tycker att jag är korkad, men endå kan jag inte lämna honom fast än han får mig att må så dåligt. :'(</3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback