Ser inte fram emot imorgon

|    Jeans - Dr. Denim    |    Skor - Primeboots    |    Klocka - Guess    |    Solglasögon - Ray Ban    |    Tröja - (vet inte)    |
 
Jag och Signe tog bilder i helgen. Jag blev helt ärligt ful på varenda en. Jag är så kräsen... Har ni märkt så kallt det har blivit ute? Burrrrr, inte alls mysigt. Dock säger väderprognosen att det ska bli sol hela veckan, varje dag, förutom imorgon då min skola ska orientera, då ska det nämnligen regna! Härligt härligt. Vi ska ha en patetiskt seriös orientering. ALLA ska springa ensamma, mobiler är strikt förbjudna, man måste ta alla kontroller och får 2h på sig och alla har varsin starttid. Min starttid är 9.46 -.- SERIÖST?! Hur orkar idrottslärarna?! Jag hatar att dom kallar det "tävling" också... Jag är mycket irriterad på detta, morgondagen kommer ju lätt bli årets sämsta dag. Tisdagar alltså, dom är nästan alltid hemska. Men jag ska genomlida detta och göra det till något bra. Tänk positivt!


Men gud vad skumt att du får F :O Och att dem ens bryr sig om de där två minutrarna är ju också riktigt konstigt.. Vilken skola går du på egentligen? Haha

2013-09-25 // 17:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback