Muffinsbak

Receptet hittar ni HÄR
 
Igår var jag och Signe på fest i Mariatorget, det var i verkligen världens finaste lägenhet! Vi kom hem till Signe vid halv 4 på natten och vaknade imorse vid kl 10. Jag har belönats med gåvan att kunna leva utan sömn, haha!
 
Idag bakade vi muffins. Vi smakade dom nyss och dom var jättegoda! Vilka wifeys vi är hihi. Det har varit jättebra väder idag så vi gick ut och fotade lite och på torget var det bröllop så vi kollade när folk kastade ris på brudparet osv. Kul att se eftersom att jag aldrig varit på bröllop!
 
Nu ska jag åka hem till Lova för att mysa med brudarna från klassen! Vi ska äta tacos (igen haha!), mysa runt i pjamasar, ha kuddkrig, snacka massa skit, äta massa godis och kolla massa tjejfilmer. Pjamasparty/sleepover/tjejkväll, kalla det vad som helst men vi kommer ha det så mysigt i alla fall! 


Åh, mysigt! :)

2013-09-23 // 18:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback