Jeans med hög midja

|    Jeans - Cheap Monday    |    Linne - Bikbok    |    Klocka - Guess    |
 
Inatt sov jag skitdåligt, jag vaknade flera gånger varje timme och när klockan var 6.00 så orkade jag inte försöka sova mer. Så då gick jag upp och åt frukost och njöt av att ha mycket tid på morgonen (vilket är väldigt ovanligt för att vara jag). När jag testade det här linnet, som jag faktiskt aldrig har använt, så märke jag att banden var för långa. Så jag sydde in dem för hand, haha! Vad gör man inte? Annars har jag varit i skolan idag. Skoldagen kändes jättekort, de 8 timmarna bara flög iväg och helt plötsligt var klockan 16.30 och det var dags att gå hem.
 
Nu ska jag plugga. Imorgon ska vi redovisa ett projekt som vi arbetat med sen skolstarten i biologi, fysik och engelska. Jag hoppas jag blir frisk snart också, har träningsabstinens och vill träna! 


Jeans med hög midja är sjukt snyggt!

2013-09-12 // 20:23:44

Snygg! :)

2013-09-12 // 20:24:57

Måste bara säga att du r superfin! Du har verkligen drömkroppen! Tränar du? eller hur gör du för att hålla dig i form?:)

Svar: Ja jag gymmar, tack så jättemycket :D <3
Erica Ingerstad

2013-09-12 // 20:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback