Har blivit sjuk

|    Jeans - Bikbok    |    Kofta - Joy    |
 
Jag har dragit på mig en jättejobbig förkylning. Hela dagen igår hade jag ont i halsen så jag antar att jag blev sjuk av att vara ute hela lördagsnatten. Idag har jag varit helt seg i kroppen och haft sjukt ont i huvudet och halsen så jag åkte hem från skolan tidigare, och då hade jag faktiskt lite feber! Så jag sov en stund och sen var den borta. Jag vill verkligen bli frisk! Jag är för taggad på livet för att ligga hemma! Jag vill vara ute, umgås med folk, skratta, ha kul, vara lycklig osv. Haha okej jag överdriver, har varit hemma en halv dag bara ju! Men endå, jag är sjukt uttråkad och vill verkligen bli frisk, seeeeegt. Ikväll ska jag om jag orkar gå hem till Signe och smitta henne och sova över. Jag känner mig så ensam när jag är ensam, logiskt kanske haha. Nu ska jag krya på mig, puss på mig 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback