Gör mig frisk

Jeans - Hollister    |    Armband - Thomas Sabo    |    Tröja, vet inte (Signes)
 
Jag vill verkligen bli frisk! Jag försöker lura mig själv att jag är det och det funkar faktiskt lite så länge jag är med folk, men nu när jag är hemma så känner jag verkligen av min huvudvärk, halsont och svaghet. Jag får träningsabstinens också, känner mig lat och fet över att jag inte tränar, vilket är konstigt och onödigt eftersom att jag inte tränade på hela sommaren och då inte brydde mig ett dugg, haha... 
 
I alla fall så har jag varit i "skolan". Vi var egentligen inte i skolan, utan vi var på en äng och lekte lekar med våra ettor. Det blev ingen poängjakt för att lärarna godkände den inte, trist. Men det var kul endå. Nu ska jag skriva en svenskatext och ikväll ska jag träffa Nathalie för en fika. XOXO ♡


skulle du kunna visa ditt tomas sabo armband med alla berlocker:) skulle uppskatta det jätte mycket, kram:)

2013-09-10 // 20:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback