Fredag den 13de

Jordgubbssmoothie, nomnomnom
 
Hjälp! Idag är det fredag den 13de och vi har muntlig redovisning i 30min för hela klassen! OMG, döda mig, detta kommer att gå sämst! Jag förväntar mig verkligen det värsta... *nervös* Jag kommer nojja hela dagen, inte gå under stegar, spotta över axeln om jag ser en svart katt eller vad man nu ska göra! Annars är jag glad för att det är fredag! Mina planer för ikväll är antingen Oskar Linnros på grönan, och/eller ett nollningskrök med sam-klasserna på värmdö. Får se vart kvällen slutar! Om 30min ska jag börja röra mig mot skolan, önska mig lycka till på redovisningen... 


Åh, så himla gott det ser ut :)
Brukar du äta smoothie till frukost varje dag?

2013-09-14 // 17:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback