Frågor & svar

Q - Kjolen är ju hur fin som helst! Vart har du köpt den? :)
A - Tack så mycket! Den är köpt på H&M :)

 

Q - Går du runt i odd molly kopior?
A - Haha finns det ens kopior på odd molly? x) Jag har i alla fall inga, mina odd molly är av äkta vara ;)

 

Q - Hej! Var har du köpt den här tröjan? Jättefin!
A - Den är från Gina Tricot, tack!

 
 

Q - vrf dricker du inte? är det någon historia vrf du inte dricker?
A - Det är nog ganska många anledningar bakom det. Men mest för att det är farligt för kroppen... jag har typ hypokondri och får ångest över allt, bl.a. över att jag kommer bli alkoholist eller få leverskador osv om jag dricker för ofta! Så jag mår typ psykiskt dåligt och blir stressad efter att jag har druckit för att jag tänker på hur det påverkar min kropp... panik!! Utöver det så har väldigt tragiska saker hänt några av mina vänner på fyllan så jag känner att jag inte har sådan stor lust för att dricka just nu. 

 

Q - kan man få recept på pannkakorna? :) älskar din blogg!
A - 2,5dl proteinpulver (vaniljsmak), 2msk smält margarin, 2,5dl mjölk, 2tsk bakpulver, 1 ägg, ½tsk salt. Det är bara att blanda ihop ingredienserna och börja steka! Obs så har jag halvt hittat på det här receptet själv, så lita inte på att det är speciellt gott! Orginalreceptet innehåller 2,5dl mjöl istället för proteinpulver! 

 

Q - var kmr skålen från? :)
A - Den hjärtformade skålen kommer från Dimoda<33

 

Q - Den koftan är så fin, tror du den finns nu att köpa? 
Hur längesedan var det du köpte den? Kram
A - Jag köpte den för lite mer än en månad sen, dock var det på rea så skulle nog inte tro att den finns kvar, men kanske värt att kolla/fråga personalen? :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback