En vanlig onsdag

|    Jeans - Gina Tricot    |    Kofta - H&M    |    Armband - Thomas Sabo    |
 
Idag har jag varit i skolan, gick dock hem lite tidigare för mådde inte så bra, jag är fortfarande förkyld. Jag sov hos mamma inatt för jag var här igår kväll och orkade inte gå hem till pappa sen, så jag hade inga kläder imorse så tog mammas kofta och ett par för stora jeans, haha ja vad ska man göra. Det känns dock lite tragiskt att jag fått många fler komplimanger igår och idag över att ha fina kläder, när jag haft på mig Signes tröja (igår) och mammas kofta (idag)... Nu är jag också hemma hos mamma, men ska nog gå tillbaks till pappa ikväll för det är där jag har alla grejer. Så nu ska jag passa på att gosa med min lilla broder! Han är så söt, har lärt sig säga massa nya ord, han är så duktig! ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback