Dear stress, let's break up

 
Onsdagar är såååå krävande! 8 timmars skola står på schemat. Nu har schemat ändrats också så att lunchrasten är 30min kortare OCH DESSA 30MIN VAR FAN VÄRDEFULLA. Jag höll även på att bryta ihop på mattelektionen för vi fick göra ett oförberett E-prov som var skitsvårt så tänkte ge upp och gå hem eftersom jag kände mig så korkad och värdelös. Sen visade det sig att jag tydligen hade rätt på det mesta på provet så jag blev på bra humör igen!
 
Jag kom hem från skolan vid kl 5, och sen dess har jag bara tagit det lugnt. Men snart ska jag plugga plugga plugga. Orkar inte med hur mycket vi har att göra just nu. Tiden räcker inte ens till, det är helt galet mycket, ni förstår inte... (Tips: välj inte naturlinjen!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback