Dagens klädsel

|    Kofta - Hunkydory    |    Linne (Nippans!)    |    Jeans - Bikbok    |    Skärp - Liebskind    |    Armband - Thomas Sabo    |
 
Jag vet att dessa mobilbilder är stört tråkiga!! Men det är så mörkt och grått ute så jag känner att bilderna kommer antagligen bli fula vare sig vilken kamera jag fotar med, om jag inte fotar tidigare om dagarna när det är ljusare. Nu ska jag möta upp Elsa och Signe för att festa! Tjingeling 


Du använder mössor med fakepäls därför att till äkta päls måste djur dö. Men du använder en skinnjacka med äkta skinn? Du vill ha boots med äkta skinn?
Liksom att djur måste dö för äkta päls måste även djur dö för äkta skinn. Är det alltså okej att ha på sig vissa döda djur men inte andra? Tycker inte du att detta är dubbelmoraliskt?

2013-09-28 // 13:45:27

Mysig kofta! :)

2013-09-30 // 17:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback