Cravings på långt hår

Bland det finaste som finns är att ha långt hår. Det är något som jag verkligen vill ha! Om man har långt hår då blir man snygg, helt enkelt. Det är verkligen sant att man blir snyggare i långt hår, det går inte att motbevisa. Självklart kan man vara snygg i kort hår också, men ett långt svall slår allt i hårväg. 

Det är ju alltid så att man vill ha det man inte har. "Gräset är grönare på andra sidan" osv. Det är nog därför jag suktar så mycket efter just långt hår! Innan jag klippte mitt hår så kort som det är nu, ville jag inte ha långt hår alls lika mycket som jag vill nu. Visst är det synd? Att man aldrig blir nöjd. Men någonstans gillar jag endå mitt korta hår, det passar väl mig antar jag. Så jag ska väl försöka vara nöjd endå, för jag vet ju att, om jag hade haft långt hår hade jag säkert velat ha kort hår... ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback