Breakfast in bed

 
Idag har jag lite panik över några saker: 1. Hur jävla mycket jag borde plugga. 2. Om jag ska gå och rösta i kyrkovalet och i så fall vilka ska jag rösta på?! 3. Om jag idag ska färga om mitt hår (typ tona det?) för att få bort de gula och blå nyanserna. 4. Att jag äntligen är frisk men glömde mina gymkläder i skolan så kan endå inte träna. 
 
Utöver ovanstående problem så är allt bra. Har tagit sovmorgon och ätit en väldigt najs frukost! Igår kväll träffade jag Nathalie och vi gick ut och åt på en asiatisk restaurang på söder, jättemysigt! Sen gick vi på bio och såg The Conjuring. Den var skitläskig så jag rekommenderar den! Skräckfilmer är bäst på bio, och jag älskar gemenskapen i salongen när alla skriker till för att det är läskigt haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback