Årets värsta dag

Espresso, varm skummad mjölk, oboy, kakao, kanel, vaniljsirap
 
Nu överdriver jag inte alls med rubriken. Dagen började med att jag försov mig en och en halv timme. Jag hade tänkt åka hem till mamma på morgonen för att hämta ett par bra gympaskor att orientera i, men det hann jag självklart inte då jag hade 20min på mig imorse innan jag behövde börja åka till Kärrtorps skog. Så jag hade på mig ett par tygskor som blev helt genomblöta och äckliga, usch!! Inte nog med det så glömde jag mina nycklar hemma, men det löste sig tack och lov. 
 
Vi hade 2h och 30min på oss för att orientera. Jag sparng C-bana och då skulle man ha hittat ALLA kontrollerna på kartan, dvs 16st, och alla var ca 1km ifrån varandra... Jag var klar med alla men kom tillbaks 2 minuter försent, alltså efter 2h och 32min. Jag var alltså 2min från att få C och nu får jag... F! Lärarna bedömmer alltså min insats likgiltigt med att jag inte ens skulle ha kommit dit idag. Fyfan vad arg jag är just nu. Jag kunde alltså ha stannat hemma och kollat film istället för att springa runt i regnet och frysa... Jag hatar skolan!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback