25.09.2013 onsdag

|    Jeans - Bikbok    |    Linne - Chealsea    |    Kofta - Gina Tricot    |    Jacka - Jofama by Kenza    |    Mössa - HPI (fuskpäls!)    |
 
Idag har jag varit i skolan. Jag var hemma från skolan vid kl 5 och kände för att totalfokusera på plugget så jag vägrade sätta på datan för att uppdatera bloggen. Jag upplevde ingen specifik skillnad på förbättrad koncentration till plugget utan datan så det hela var lite meningslöst. Nu ska jag fortsätta plugga och dricka té, jag har två prov imorgon i spanska och idrott så jag måste fokusera. Puss


lite ironiskt att du snackar om att du räddar djur och är vegetarian & att fejkpälsmössan är så jävla viktig när du bär en skinnjacka. Bra med att "rädda djuren".
//mvh från någon som faktiskt bryr sig om djuren

2013-09-30 // 18:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback