Tillbaks på gymmet

Bästis har börjat träna på Sats så nu kan vi träna tillsammans!
 
Idag har jag äntligen varit på gymmet! Efter att ha varit sjuk, haft prov och fått en jävla knäskada så är jag back on track. Jag och Signe drog till gymmet direkt efter skolan. Jag var jätteorolig över hur det skulle kännas i mitt knä när jag tränade. Jag värmde upp på cykel och det kändes faktiskt helt okej, men sen tränade jag armar + mage för säkerhetskull. Jag vill ju inte utmana ödet med att göra knäböj/squats när jag har så ont i knät att jag knappt kan gå..:! Jag har läkartid nästa vecka så jag hoppas de kan berätta vad som är fel då. För nu har jag haft ont i nästan två veckor och det är så jobbigt att jag nästan börjar gråta när jag går nerför trappor, jag överdriver inte!! Stackars mig... Nu ska jag sova. Godnatt babes



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback