Stort beslut

Världens finaste lillebror
 
Idag efter skolan var jag på möte/intervju med orgaisationen Explorius. Som jag har avslöjat tidigare så funderar jag på att åka som utbytesstudent till USA. Så jag och min pappa var och pratade med dem idag. De berättade lite mer om hur det fungerar med bland annat värdfamiljen och high school-et och intervjuade mig med att ställa frågor på både svenska och engelska. Det verkar så otroligt roligt att uppleva ett år som utbytesstudent, det kan jag inte förneka. Men samtidigt är det ett så stort beslut. Det är så jobbigt! Jag vill ju åka samtidigt som jag vill gå klart gymnasiet och ta studenten med min klass. Just nu känner jag bara att jag vill flytta in under en sten för att beslutet mellan att stanna i Sverige och åka till USA är för stort att ta. Typiskt mig att vilja gömma mig från mina problem. Men jag har några månader på mig att fundera över det här. Wääää what should I do?!


Kan du inte plugga ett år i USA efter studenten? :)

2013-10-24 // 10:39:55

Jag hade precis samma problem som dig när jag började gymnasiet! Jag valde dock att vänta tills efteråt.. Så får se hur det blir nu efter sommaren då jag tar studenten!
Men jag har flera kompisar som åkte under årskurs två, och dom ångrade sig inte alls och hade hur kul som helst!!

2013-10-25 // 16:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback