Mot Tyskland

Elsa och jag på vår konfirmationsresa i Italien för ett och ett halv år sedan (sååå mycket man förändras!!)
 
Nu har jag nästan packat klart och ska börja röra mig mot kyrkan om ca två timmar. Jag är ju ledare i kyrkan så den här resan blir som vår "betalning" för att vi ställer upp som volontärer. Vi ska åka buss i 18 timmar, så fast än jag åker idag kommer jag inte vara i Tyskland förrän imorgon. Lite segt kanske men jag älskar faktiskt att åka buss så jag tror tiden kommer att gå fort! Största delen av resan kommer vi spendera i staden Wittenburg men de sista två dagarna kommer vi att vara i Berlin. Det ser jag sjukt mycket fram emot! Jag har aldrig varit i Tyskland och det är inte alltid man får en gratis utlandsresa, så jag är så tacksam och längtar så mycket hihi!! Hoppas ni får en lika bra vecka som jag, puss! ♡


Hej Erica! :)
Jag funderar starkt på att bli en vegetarian men jag vet inte hur jag ska börja? Vad är första steget? vilka olika maträtter kan man laga? Vad skall man äta för att få i sig det som skall ersätta kött? Jag skulle bli väldigt tacksam om du svarade :)

2013-10-28 // 16:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback