It's October 3rd

|    Kofta - Odd Molly    |    Jeans - Dr. Denim    |    Linne - Vero Moda    |    Mössa - HPI    |
 
It's October 3rd! Officiella Mean Girls dagen! Jag hade gärna velat kolla på Mean Girls idag men jag har nämnligen ett stort jävla matteprov imorgon så det är vad jag har ägnat dagen åt, att plugga. Hoppas ni förstår mig med den dåliga uppdateringen... 
 
Annars är jag fortfarande sjuk. Jag var i skolan halva dagen innan jag åkte hem och vilade. Sen är jag sjukt ledsen över något knäproblem som jag har fått. Jag seriöst HALTAR när jag går för att det gör så fruktansvärt ont. Jag har haft så i en veckas tid nu men det blir inte alls bättre, så nu är jag lite orolig. Måste kolla upp det! 
 
Nu ska jag sova. Jag känner inte alls för att sitta uppe hela natten och plugga för att sedan vara en zombie imorgon på provet. Det känns endå som att jag kommer att misslyckas på detta prov så vad tjänar det till. Förlåt för att jag är en negativ bitch just nu. Sov gott ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback