Hösttips 5 - Måla

Jag som målade av min lillebror för ett år sen. Dock ser det mer ut som en gammal gubbe än en bebis så eh ja, jag är medveten om att jag är sämt haha!
 
Tips 5: Måla, rita eller gör något kreativt!
 
Alla har ju olika intressen MEN alla tycker väl att det är liiiiite kul att måla åtminstonde. Men jag tror att det gäller att tänka typ outside the box så att man faktiskt får en idé om vad man har lust att göra. Förra helgen när jag var hos min mormor och morfar så fick jag massa akrylfärg och oljefärg att ta med mig hem. Så det var därifrån jag fick den här idén. Jag har inte testat dom än, men min plan är att ta och göra det så fort som möjligt! Så fort jag har en bra idé vad jag ska måla så ska jag sätta igång. Och jag tror att det är det som gäller för att man ska bli motiverad. Att faktiskt ha en idé om vad man ska måla! Men samtidigt är det kul att go wild och improvisera också! Så måla en tavla, framkalla foton och gör ett fotocollage, skissa av ett foto av någon (typ som jag gjorde av min lillebror). Det är ju mysigt att pyssla :)))))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback