Heeeelg!



Anledningen till dålig update har varit pga mycket plugg och att min dataladdare har gått sönder så jag inte kan använda min bra dator och i så fall måste blogga från min dåliga dator eller mobilen. Nu skriver jag från mobilen! 

Igår hade jag och Signe en skitrolig kväll. Den var så spontan och random rakt igenom. Vi lärde känna några killar som vi skulle följa med på fest, men sen fanns det ingen fest så då hamnade vi på donken med dom istället. Det låter inte alls roligt men jag hade faktiskt väldigt kul. Otroligt konstiga saker hände hela kvällen, t.ex att någon av mina grannar bjöd över mig på några glas vin när vi möttes utanför porten klockan två på natten hahaha. Wtf?! Jag tackade självklart nej då han var typ 30år. Men sådana roliga och konstiga saker hände hela kvällen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback