Gröna Lund och vodka vattenmelon

Jag och Signe på Grönan och tre bilder från Mikkis fest. Vi gav henne sexiga underkläder och en vodka vattenmelon drink!
 
Hej vänner! Nu har jag inte bloggat på jätteeeeelänge för att jag har varit upptagen med att "leva" (läs plugga). I fredags var jag på fest med Signe, Elsa, Sofia med flera! I lördags var jag och Signe på gröna lund och åkte karuseller, åt massa onyttig tivolimat och hade det skitkul. På kvällen firade vi Mikki som fyllde år och hade fest och efter det sov Vendela över hos mig! 
 
Tyvärr så har jag blivit sjuk, IGEN. Så surt!! Jag har inte tränat på snart en månad... Men jaja, det är inte hela världen. Igår hade jag skolfoto och idag var jag i skolan en kort stund innan jag gick hem tidigare för att jag mådde dåligt. Nu har jag en jobbig huvudvärk och ett sug efter glass, tur för mig att pappa precis köpte det åt mig då hihi! Nu ska jag vila lite, vi hörs senare! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback