Bekännelser

 
♡ Jag skulle vilja vara vegan. Men det är sjukt svårt och man behöver väldigt mycket kunskap för att kunna bli det. Men i framtiden ska jag nog läsa på om det (kanske ta en kurs också om det finns sådana?) och i alla fall försöka äta veganskt någon/några dagar i veckan!
 
Jag nojjar sönder om jag ska åka till USA som utbytesstudent nästa år. Det är ett stort beslut... 
 
♡ När jag blir stor så vill jag ha jättemånga barn och jättemånga djur! Tänk vad mysigt med en jättestor familj! Men det är inte förrän jag blir gammal typ över 40. Så kan jag adoptera barn ifall jag är för gammal för att skaffa egna. Dock kommer jag aldrig hitta en man som går med på detta hahaha.
 
Jag kan inte gråta inför folk. Så om jag blir ledsen när jag är bland folk då ändras dom känslorna på något mystiskt sett till ilska istället så då går jag runt och surar, snackar skit och skriker/klagar på saker istället.
 
♡ Jag borstar mitt hår HELA tiden! Jag kan inte sova om jag inte har borstat mitt hår och när jag är ute eller i skolan så har jag alltid en hårborste i väskan.


väldigt fin blogg !

2013-10-15 // 16:16:21

ÅH SÅ FIN

sv: Jag är en såndär lite tråkig nisse som är hemlig med sådant! Vill gärna hålla mitt så personligt som möjligt :] Men kul att du gillar dem! Tack! :]]
PUSS

2013-10-17 // 15:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback