Utbytesstudent

 
För varje dag som går så lyckas jag övertala mig själv mer och mer om att jag ska åka som utbytesstudent. Vissa dagar känns det dock inte alls bra och jag har ingen motivation alls. Men när jag tänker efter så, fyfan vad roligt det skulle vara! Jag har ju som sagt varit på en intervju och nu fått brev om att jag är antagen. Jag har inte tackat JA till platsen ännu. Det är endå ett så stort beslut! Men det vore verkligen så coolt att åka, en helt otrolig upplevelse. Nu när jag endå får chansen borde jag ta den, tänk vad jag skulle ångra mig annars... OMG jag har så mycket känslor!!


Åk! Jag åkte förra året och det beslutet har varit det bästa jag tagit i hela mitt liv!

2013-11-13 // 22:59:46

KLART du ska åka!! Du kommer ångra det så mycket om du inte åker och inte alls om du åker, jag lovar! Jag har visserligen inte varit utbytesstudent utan är på språkresa nu i några månader men jag ångrar att jag inte var utbytesstudent! Älskar hela atmosfären här och det är det bästa jag gjort i mitt liv. Kommenterar inte jätteofta i bloggar men då det handlar om att fara till USA på språkresa eller utbytesstudent osv så känner jag bara att jag måste! Självklart är det dagar här då man har asmycket hemlängtan och inte vill annat än att vara hemma i sin egen säng osv, men om en månad far jag hem och jag börjar nästan gråta då jag tänker på det och försöker ta vara på alla stunder här nu! Trodde inte på det alla skrev att det skulle vara SÅ fantastiskt, särskilt inte då jag inte ens är här ett halvår, men tiden har gått så fort och det här har blivit som ett andra hem för mig. Älskar det och människorna här.

SORRY för extremt lång text nu, haha, men tycker verkligen du ska åka! Hemma finns alltid kvar, men den här chansen kommer inte ofta! Det är klart det är nervöst men det är också klart att du ska ta chansen och göra det! KBK!

2013-11-14 // 04:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback