Smile because you can

 
Jag är så lycklig! Jag vet inte vad som har hänt med mig. Den här känslan är så underbar och jag är så rädd att den ska försvinna. Allt känns så himla bra just nu. Eller egentligen är allt som det brukar vara, förutom jag och mina tankar om hur jag brukade se på saker och ting. Jag har slutat längta efter nytt och börjat se det fina i vad jag har och det som händer i nuet. Som ikväll när jag satt hemma hos min fina vän Elsa, drack ett jättegott blåbärsté och kollade solsidan, så njöt jag av att bara vara där just då. Varför skulle jag inte passa på att glädjas av den stunden, när jag vet att jag aldrig kommer få uppleva just den stunden någonsin igen. Vi kan självklart göra samma sak igen hur många gånger vi vill, men man borde inte ta det för givet lixom. Jag är i alla fall så tacksam över att jag mår som jag mår och har det så bra som jag har, men främst över att jag själv lärt mig att uppskatta det. Djupt inlägg haha men ville bara dela med mig! Anyways min helg har varit toppenbra. Denna dag har som sagt spenderats med Elsa. Vi kollade in nya gallerian i Hornstull och tog en fika innan vi åkte hem till henne. Godnatt alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback