Sjuk och trött

Jag nästan 2 månader sen
 
Jag är hemma från skolan idag. Jag har ont i halsen, är antagligen förkyld. Inatt sov jag nästan ingenting för igår i skolan dissikerade vi lungor, hjärta, lever, njurar (alla delarna satt ihop) osv av gris så jag drömde mardrömmar hela natten. Igår kändes det ganska normalt att dissikera, men inatt insåg jag att jag faktiskt stått och klippt upp någons hals och hjärta lixom!!! Det känns helt sjukt. 
 
Ikväll har min poledance kursstart! Jag mår ju inte så bra men jag kommer antagligen gå dit i alla fall eftersom jag så gärna vill! Man borde ju faktiskt prioritera sitt psykiska välmående före det fysiska. ;) Det är viktigt att ägna sig åt sånt som får en att må bra på insidan. Puss♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback