Prao

 
Hej vänner! Tänkte bara berätta lite om min dag. Jag har prao hela denna vecka och jag praktiserar på en vårdcentral. Målet med vår prao är att följa en person med en naturvetenskaplig högskoleutbildning och lära oss mer om yrket. Jag följer en läkare. Om jag ska vara ärlig så är det inte alls roligt, fast det beror dock på att jag inte får göra någonting. Men annars är jag nog endå inte så intresserad av läkaryrket, eller? Jag har verkligen ingen aning om vad jag vill göra i framtiden och får lite ångest när jag tänker på att jag måste jobba hela livet. Jag brukar aldrig fundera över sånt just för att det ger mig lite panik och det är väl anledningen till att jag inte har någon plan heller. Drömmen vore nog endå att jobba med djur hihi :)))) eller nää jag vet ej...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback